2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Upplevde Isabelles alla framsteg

2. Höll du några av dina nyårslöften? - Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Ja :)

4. Dog någon som stod dig riktigt nära? - Nej

5. Vilka länder besökte du? - Inga

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Nej (:

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 091119 Bellas 1 års dag=)

8. Vad var din största framgång 2009? - Jag vet inte riktigt :)

9. Största misstaget? - Vet inte :P

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Opererat blindtarmen .

11. Bästa köpet? - Jadu , bra fråga

12. Vad spenderade du mest pengar på? - Mat, blöjor, kläder:)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - När jag fick veta att Isabelle skulle få ett syskon=)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Hmm kommer inte på någon nu

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Mkt gladare =)
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Träffat vänner :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Jadu Haft mindre migrän;)tyärr verkar jag ju inte kunna styra de själv;) 

18. Hur tillbringade du julen? - Med min syster och co . samt Älsklings familj.

19. Blev du kär under 2009? - Nej, var redan kär =)

20. Favorittidning? - Ingen speciell..

21. Favoritprogram på TV? - Oskyldigt dömd;)

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? - Nej

23. Bästa boken du läste i år? - Har inte läst någon bok haha

24. Största musikaliska upptäckten? - Ingen:)

25. Något du önskade dig och fick? -

26. Något du önskade dig men inte fick? - Har inte önskat mig nåt speciellt vad jag minns:)

27. Årets bästa film? - Flickan som lekte med elden

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Firade med min familj har jag för mig;)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Nej kan inte komma på något :)

30. Vad fick dig att må bra? - Isabelle så klart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0