baksugen

pigg pigg pigg. idag fick jag sligga var i sängen till kl 11 :) gissa om det var skönt.
så kä'nner migverklige utbvilad efteratt fått sova ut två nätter. :P imon är det dock min tur att gå upp tidigt :P men det lär ju inte vara några problem .:p hehe .
älskar att gå upp tidigt med Isabelle då är hon mysig  å glad =) . men klart det är skönt att sova ut ibland =)

idag har jag ing större planer.. ska tvätta bara. :P är sugen på att baka kringlor med.. få se om jag hittar ngt bra recept bara .. sen ska jag ju baka lussebullar med :P har aldrig bakat egna lussebullar så ska bli skoj. hoppas de blir saftiga och goda så de inte blir torra :P  men de ska jag nog lyckas med :P

nehe nu ska jag busa med busungen´(=

Kommentarer
Postat av: Amanda

ååh vad gott med kringlor ! v

2009-12-12 @ 15:42:51
URL: http://metrobloggen.se/amandawibergsliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0