Blev inget

Träffade aldrig Ida idag tyvärr. jag fick migrän sen när jag vaknade så var hennes mobil knas så fick inte tag på henne . Tänkte ringa hem till dem men kom aldrig så långt. Men var hos mamma en stund iaf. bakade en saffranskaka som var jätte god =) dock blev den lite väl kladdig :P haha
Huvudvärken har släppt nu iaf. eller lite sitter alltid kvar som vanligt å seg i hela kroppen men inte migrän längre iaf =) .

Imon ska jag å Bella leka med Lina och Anabelle .. ska bli kul =) .Hoppas de är på riktigt bushumör :P .
Idag är detbara 4 dagar kvar till julafton. Tänk vad fort tiden gått :P Ser framemot julmaten å så .
sen ska de bli kul för det är två stycken som är jämngamla med bella där med =)
Har slagit in de sista julklapparna idag . så nu är allt klart =) .
Eller nej  två kvar att slå in föresten :P . till bellas farmor å farfar :P

Blir nog en seg kväll idag . inget bra på tv eller ngt.. :( ska noglägg am ig tiigt så jag är pigg imon =) .
Blev ingen stek idag. orkade inte. :( . men kanske blir imon ist om vi är sugna då =) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0