Brukshundsklubbe och ett härligt bad

Nu har jag precis tagit ett varmt å skönt bad.. underbart.. innan dess var jag å handlade med mamma. sen åkte jag å tea till brukshundsklubben med Lina och deras vovve =) . där sprang de  å busade för fullt medans en annan frös om fötterna ;)haha på vissa ställen  var snön ändå upp till knäna eftersom de blåst runt en massa.
Efter de fick tea stanna hos mamma till ikväll :) torka lite ;) och jag ska plocka undan här hemma. 

Isabelle är och tar vaccin sprutan nu och när hon kommer hem lär hon somna som en stock=) mysunge=) .
Jag är helt slut. undra om jag ska sova lite innan kl blir för mkt =) få se om jag hinner somna innan de kommer hem :P haha .

Imon ska jag träffa ida iaf.. :) var super länge sen nu .. hoppas de blir av imon =) .

nehe nu blir det sängen en stund =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0