God morgon

Godmorgon

idag gick jagupp vid halv 8 då isabelle vaknade. helt ok tid faktiskt.. var  lagom pigg  och bella var mysig:) nu springer hon runt å leker en massa:) bustjej.
hon ska sova igen om 1-1,5 timme då ska nog även jag passa på att sova så jag orkar med hela dagen=) ikväll blir det troligen bio för mig =) . sen ska nog moa sova här. hon börjar skolan tidigt imon =)
så imon blir det mysfrukost.. (: Älskar att äta frukost när moa är här-- snacka massa skit. nypressad juice. å bara ta det lugnt=).blir lite annorlunda mot när hon inte är här. då äter jag typ fort sen leker med bella. men när moa är här så tar jag de lugnt :P hehe .

så tråkigt att det ite är massa snö ute föresten. skulle varit så kul å kunna gå ut å leka i snön med bella.. Undra vad  hon hade tyckt. hon hade säkert tyckt att det var skit kul =) åhh hoppas den kommer innnan julafton iaf:O

Nehe nu ska jag busa med Bella massa innan hon ska sova igen :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får en trevlig kväll! :)

2009-12-13 @ 16:30:36
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0