handlat

Nu har jag varit iväg å handlat lite med mamma . inne på apoteket med. köpt panodil till bella ifall hon skulle få feber och koksaltlösning samt såna där grejer till en örontemp.
sen handlade jag lite gotte i affären med.. ikväll blir det slappa framför tv  sen plocka i ordning lite här med..
 vet inte riktigt vad jag är sugen på för mat så har inte tagit upp ngt än..

Juste har lämnat  in min JÄVLA dammsugare idag med.. tro ni inte att den gått sönder. jag blir galen!. nu lägger jag pengar på en riktig dammsugare men så går den också sönder! usch blir så trött på såna grejer! .
men hoppas de hittar ngt fel så jag kan få tillbaka den snart.!

har nog inte så mkt att skriva här nu.. kanske skriver sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0