Hemma =)

Jag är så sinnessjukt trött. :)
kom hem för inte så länge sen. eller aa runt 5. har haft det super bra  hos moa. och bella med. hon sov jätte bra så de var verkligen inga problem =) .
Filmen igår var sjukt bra tyckte jag . dock var det hack i skivan mitt i filmen men bara  i typ 5 minuter mitt i filmen så de överlevde vi :P haha . men irriterande som fan :P

Imon är det nyår iaf.. det ser jag framemot.. Ska äta middag å så med Moa och J. Trerätters blir det.. toppen =) .
sen fyrverkerierna vid slottet och så =)mysigt.. alkoholfri dricka till mig så klart =) . och massa cola ;) haha .
ska se om jag kan ta bild på maten imon om jag orkar å inte glömmer ;) .

orkar inte lägga upp de få bilderna jag tog igår nu utan får göra de imon eller senare. ska lägga mig i tid idag med så jag orkar med morgondagen


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Är beräknad 9/7 enligt sista mensen, och beräknad 11/7 enligt ägglossning, så nånstans där.

Grattis till graviditeten. :D

2009-12-30 @ 20:50:15
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0