hoppas inte

Godmorgon=) .
Bella och jag gick uoo halv 9 idag =) då var jag pigg.. så gjorde inte så mkt.. nu känns det dock som m MIGRÄNEn är på väg. fan säger jag bara isf. snacka  om sjukt ifall jag lyckas ha det både på julafton och nyår:/ Hoppas jag slipper iaf..
 ska väcka älskling snart så jag kan vila lite till tror jag . eller ta ett bad å se om de hjälper. Men vi kom överens om att han skulle få sovmorgon idag å jag imon =) . såå lite längre ska han få sova iaf=) .

Sen kommer problemet. vad FAN ska jag ha på mig idag:/ har oinget fint alls.. hmm får väl gå å se ut som vanligt . suck .. men ska ju bara vara hemma hos moa så det gör ju inte så jätte mkt men kul att vara fin ju :)
Bella ska af vara fin. hon ska nog ha den kläningen hon hade  på ettårs fotograferingen =).

nehe nu ska jag se om jag kan hitta ngt  i min garderob.....

GOTT NYTT ÅR =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0