ingen rubrik

Igår var det en heldag på stan - snacka om att jag var helt slut när jag kom hem. köpte lite kläder till bella i julklapp iaf =) så lite fler  julklappar  köpta iaf =)
Idag blir det mest lugnt.. ska låna mammas dammusgare sen och så ska jag på ett möte :P
igår somnade jag nog vid 10 typ. så jävla trött. sen sov jag till halv 9 när bella vaknade. sen somnade jag om till 20 i tio=) skönt som tusan
:) så idag är jag utvilad =) .

ska snart ge Isabelle lunch sen ska vi ut å leka i lekparken =) . gunga lite å så (:skoj skoj =)
sen måste jag göra mig iordning. ikväll ska jag nog slå in lite julklappar. :) skoj tycker jag =) hihi. 
sen blir dte sova efter idol (= . 

nu ska Bella få lunch.. hörs senare =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0