ischoklad med polkagrisar

Nu håller jag på å ska baka ischoklad med polkagrisar i .. gott =) .. dock är det jobbigt att hacka dem men glömde  mammas sån krossare :P hehe . så då får man göra det för hand.. så nu har jag en liten pause ;)
har ätit lite pepperkaksdeg med. gott som tusan, mkt godare än när de är klara ;) så jag kommer nog inte göra några egna pepparkakor. tycker köpa är godare ;) ikväll ska jag nog hinna baka lite lussekatter innan idol med.. :) hoppas jag hinner iaf :P . annars får de blir imon..:P
Glömde köpa ägg men hoppas jag har så de räcker till att pensla dem .

nehe nu ska jag fortsätta mig hackande ;) .passa på medans jag fortfarande har lust att göra dem ;) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0