Julafton!

Nu tänkte jag börja uppdatera ltie om julafton =) . Dagen började skit. får man säga så om julafton? . jaa det får man faktiskt när man vaknar med migrän å behöver springa å spy det första man gör. fy helvete vilken morgon.. vid kl 8 kom iaf bellas farmor farfar och faster som var hembjudna  på julfrukost. jag kunde givetvis inte äta ngt men satt med å var social så gott de gick iaf =)
efter frukosten fick bella öppna lite julklappar, hon brydde sig mest om snöret å pappret :P haha sötunge=) .
Sen när vi gjort oss iordning för dagen bar det av hem till syster. :) jagmååde lite bättre men var inte alls sugen på ngt.. men det är ju bara jul en gång om året ;) . såå fick försöka göra det bästa av situationen helt enkelt :P haha .
När vi kom dit åt vi lite gott =) .
sen kom tomten.Trodde bella skulle bli rädd eller ngt men hon brydde sig inte =) hehe . hon pratade med han å så.
sen blev det paketöppning. jävla vilken röra det blev när nio barn skulle öppna massa paket samtidigt :P haha .
sen somnade bella även jag passade på att vila lite. (jag hoppas på en jul utan migrän nästa år, en väldigt bra julklapp som jag önskar mig! )
sen blev de mat sen åkte vihem igen:) gjorde iordning trollungen la henne och då kom bellas farmor å farfar m.fl å spelade lie spel och så=) mkt trevligt. de började även kolla på film sen men då gick jag å la mig..

Det var lite av vår jul iaf..  Idag skulle vi gått hem allihopa till bellas farmor å farfar å ätit julmat men jag hade migrän så stannade hemma så de gick själva. men tog hem lite mat till mig =) .
nu har jag bara huvudvärk kvar. hellre de än migrän iaf!

här kommer lite bilder med , dock inte så många då vi inte tog så många bilder uan filmade ist. men några sen ska jag se om min syster kan skicka några fler =)










så de får räcka nu blir de vila huvudet igen :P

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh, vad fina ni är. Vilken underbar familj du har Sandra.

Kram

2010-01-13 @ 15:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0