julmusik

Nu har vi tagit fram middagsmaten . blev en av mina favoriter. LAX =) . gott som tusan . Men innan jag ska börja skala potatis håller jag på att fixa lite julmusik. tycker dte är så mydigt att lyssna på det =) .
sen ska jag se om jag orkar baka ngt mer  ikväll =). troligen blir det lussebullebak iaf=) .
hmm hur jag nu ska hinna det mellan idol med :P haha . men det ska nog gå;)

nehe nu ska börja emd maten . skala potatis å så .. ge bella gröt  sen göra henne klar till 7 (= . hon hr bara sovit en gång idag så hon kommer nog somna väldigt fort =) .

nu ska jag fixa med maten .. :)

Kommentarer
Postat av: Nina

så fin blogg du har!

2009-12-11 @ 22:12:06
URL: http://ungmammanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0