Kort inlägg

tänkte passa på att skriva ett kort inlägg då det inte blivit så mkt skrivande på sista tiden .
 jag är helt slut. känner mig hängig å så . ska på ett möte imon kl 1 men vetifan hur jag ska orka. skulle träffa lina imon med med men jag trodde mötet var vid tre. känns så stressigt allt. så får se när bella vaknar imon tänkte jag . känns taskigt att inte kunna nu för det var länge sen. men känns onödigt för bara två timmar typ?  - om ens de. för de ska ju sova mellan 10 och halv 12.. så får se vad lina säger. kanske kan på torsdag ist beroende på när jag åker till syster. men få se vad hon tycker

nu ska jag slappa i soffan iaf. är helt slut..  moa kommer ikväll med så måste hålla mig vaken ;) haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0