Isabelle ska få ett syskon!

Nu har jag bestämmt mig för att skriva ut min glädje här i bloggen. skriva hur lycklig jag är å hur underbart allt kommer bli.. FÖR JAG ÄR GRAVID. för Isabelle ska få ett syskon . och vi ska få vårt andra KÄRLEKSBARN! .
hur underbart är inte det? .. så lyckan här hemma är 120 :) och  jag blir bara gladare ju mer jag tänker  på det. nyfiken på vad det är för buse i magen . och vad h'n kommer utvecklas till för individ.

Så nu kommer det även komma till en kategori för graviditet 2. där magbilder å allt kommer komma efter hand.. jag är förtillfället i v 9. (8+4) :) så snart dags för inskrivning å sånt =) Bebis är beräknad till  23 juli =) .


Nu ska jag mysa med vpår underbara dotter. som vill ha mer clementin =)
bild på magen kommer på lördag tror jag ;) kanske innan :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattiiiiiis =)) Gud sååå härligt!!! Jag kan tänka mig att det kommer bli en liknande sööt liten bebis

2009-12-18 @ 13:44:08
Postat av: Rebecca

grattis!



Ville ni ha barn så tätt?

2009-12-21 @ 21:40:23
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0