mkt uppdatering

Dags att uppdatera bloggen lite kanske.. har mått kasst i tre dagar nu. migrän så de bara sjunger  om det . jag brukar bara ha det en kväll typ eller enstund på morgonen eller liknande men inte nu. fy fan säger jag bara .  endel får ju värre migrän när de är grevid och efter och en del bättre jag verkar ju tillhöra dem som får de värre men jag är ju inte förvånad direkt :P haha .

idag har jag mått bra iaf. vaknade med ont i huvudet och var jätte trött för bella har sovit jätte dåligt inatt för hon ärså förkyld. stackarn<3.
hoppas hon blir bättre snart iaf. .
har vari ute å gått en sväng med mamma å så iaf skönt att komma tå röra på sig.. har ju inte gått lång promenad på ett tag nu å när jag hade migrän så vågade jag knappt gå ut med hunden så då fick mamma ha henne , för mina fingrar donade bort och tungan med för den delen.haha .

Nu sitter vi å väntar på att Moa å hennes pojkvän ska komma bort. ska spela lite xbox( min å jakobs julklapp till varann;)) och så ska vvi8 äta hemma gjorda hamburgare å så . snacka skit å de. senblir de väl att kolla på en film med. :)
trevligt.

imon är det inskrivning. det ser jag verkligen framemot.. ska bli spännande att väga mig med. haha känns ju som om jag har gått upp några kilo med tanke på att magen växt så mkt ;P hihi .
med bella gick jag bara  upp 8,5kilo typ så ska bli spännande åse hur mkt jag går upp denna gången =) .
Sen efter inskrivningen så kommer syster. vi ska kolla lite rea å sånt mys=) .

Nehe nu ska jag göra Älskling sällskap framför spelet :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0