ordning och reda

Inte hunnit skriva förens nu,eller hunnit har jag väl men inte haft lust:P
Bion i går var bra iaf =) .. och de var en mkt trevlig kväll med moa =) .
Idag har jag bara tagit de lugnt..har varit å handlat lite å så ..  idag ska vi äta super god mat.. räk å fiskgratäng med pressad potatis.. jätte länge sen jag åt ngn annan fisk än lax :P så verkligen på tiden :P hehe

Har köpt mig en almanacka idag med.. verkligen på tiden.. så nu ska jag hålla koll på allla tider å sånt :P är ju rätt duktig på att glömma ;) hah
Iveckan har vi inte så mkt planer iaf.. ska träffa Ida någon dag sedan kanske se luftslottet med syster. :) sen ska Isabelle få sin andra spruta av vaccinet med..

Nehe nu orkar jag inte skriva mer.. ska se Unga mödrar snart. :) Bella sova=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0