Toppen dag =)

Nu håller jag på att baka för fullt. lussebullar gör jag :) sen ska jag baka kringlor =) .Gott som tusan =) är verkligen på bakhumör idag =) . just för tillfället så jäser degen .. så jag har diskat  upp lite =) . sen ska jag baka ut lussebullarna.. hoppas de blir goda =) har aldrig gjort egna lussebullar :P så vore ju helt ok om jag lyckades första gången =) . 
 
Har precis tvättat klart med.. så nästa gång degen jäser så ska jag diska upp bunken å vika in tvätten =) . sen är det bara pensling å in i ugnen =) .

Är verkligen på toppen humör idag .. beror det på att man fått sett snön idag kanske?  vet inte riktigt. men längtar verkligen till snön.. till bella får leka i snön å allt. åka pulka å så =) . Allt kommer bli så mysigt =) . Ska se om jag kan lära bushunden att dra pulkan med. om hon orkar.. värt ett försök iaf =) . bra träning för henne med =) . Nehe nu är degen nog jäst snart =) .
Lyssnar på julmusik samtidigt. så värsta julstämningen här hemma =)UNDERBART=)

Älskar min familj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0