Underbara dag ... :)

Har inte riktigt haft tid för bloggen idag . varit fullt upp.=)
först staden en sväng med moa.. :) lika trevligt som alltid. sen åkte vi å köpte kallekalkonen som vi ska ha på nyår. lika bra att vara ute  i tid =) -  så nu ligger den i moas frys :)
Sen åkte jag hem en sväng sen vidare till mor för att fika lite å så . min bror var där med. (chirstoffer)
sen hem hit äta lite för att senare åka tillbaka dit ikväll när bellis somnat för att spela lite kort å sånt mysigt =)
länge sen man träffade han .. så man får passa på när han är här typ :P haha.

imon ska jag ner till stan en sväng, köpa ett rött linne jag kan ha på julafton. kanske så att man kan hitta ngt gulligt till idas prinsessa med =)? ska iaf förbi där imon eftermiddag =) . sen på kvällen ska vi till bellas farmor å farfar å dricka glögg å ha lite trevligt =) 

vilken lycka jag har i kroppen idag .. allt känns så perfekt =) längtar till imon så jag får träffa idas/jonas bebis och sen är det bara en dag till julafton då =) sjukt ju =) .

nehe nu ska jag städa vidare här hemma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0