uppdatering=)

Dags att skriva lite här nu då jag tänkt komma igång här igen :P . Helgen har varit kanon iaf :) Igår var vi ute å åt med  Moa och hennes pojkvän, Sedan gick vi på bio. 2010. Dock var det ingen film för mig helt enkelt. Var nog pojkarna som tyckte  om den bara :P
Jag och Moa bestämde att hon och jag får gå på en annan bio någon dag, lutar  åt New Moon eller ngt. .
Men få se.

Idag är isabelle super förskyld iaf. Hoppas de blir bättre snart.Ingen feber eller någor iaf. (=
Imon ska jag och Moa kolla lite på stan. Kanske hitta några julklappar eller ngt. Hoppas man hittar lite skoj iaf.
Sen ska jag hämta ut bilderna från 1 år fotograferingen :) Ta hem dem sen kanske beställa fler bilder =) .
Skönt att man inte behöver beställa alla på en gång utan kan fundera lite .

Nehe nu ska jag mysa med  min sjukling innan hon ska sova.. hoppas hon kan sova någorlunda bra i natt iaf.

Kommentarer
Postat av: W - tvåbarnsmamma

Nemen, hon kan ju bli snuvig m.m pga tänderna också. :) kram

2009-12-06 @ 20:28:14
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0