verkligheten

Nu har jag lite tid över för bloggen ;) haha mkt så här innan jul =). är helt slut i hela kroppen men det hör väl till(:
Nu siter vi å spelar bingolottor, som man gör varje gång dagen innan jul. det hör ju lixom till:P sen har jag ju vunnit 100 kr med . haha det händer ju inte allt för ofta:P

Har varit på stan å handlat idag . köpte lite msågrejer bara ..(: sen åkte jag förbi Ida. fick träffa den lilla. så söt=) . dock sov hon hela tiden. busen . men klart hon är ju inte van vid att vara ute i verkligheten . haha . men gud så stor bella kändes när jag kom hem :P haha.  Ella var iaf jätte söt sov så sött i min famn med =) . mysigt (:
Gud vad man längtar efter busen i sin egen mage nu även om det är en evighet kvar :P haha .

Nehe nu ska jag slå in de två sista julklapparna. sen blir det fortsätta att spela bingolotto och i nästa pause blir de en runda med hunden .. Undra hur jag ska orka vara vaken hela kvällen . kommer nog lägga mig tidigare :P

Bellas farmor å farfar kommer hit imon bitti då blir dte julgröt=) senbär det av till älskade syster. längtar (=

Blir kanske inte något inlägg imon så får helt enkelt skriva god jul nu =) ..

GOD JUL =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0