bestämt=)

dagen har gått rätt fort idag . 

det  gick bra hos vårdcentralen även om de hade glömt att boka in tiden , så vi fick vänta i 20 minuter.. aja huvudsaken är ju att de tittade på bellas finder å att fingret såg bra ut =) .
varit å handlat å lite så sen .. köpte smörgåstårta så jävla gott, dock fick jag inte i mig allt men nästan :P haha.
 sen när bella sov efter mellamålet passade jag på att sova. var ju så sjukt trött och hade huvudvärk.. nu sitter jag här. fortfarande trött men huvudvärken har släppt iaf =) skönt
på onsdag ska vi till bvc  å väga bellaå de. :) skoj.. sen skulle hon ju fått ettårs vaccinet men flyttar nog fram  det två veckor ifall hon ska få  svinvaccinet ist. måste gå två veckor mellan de olika vaccinen.. måste köpa hem alvedon med.. ifall hon skulle få feber lr ngt.

julen har vi bestämt nu iaf :) skönt.. det kommer bli en toppen jul :D:D för jag har redan fått den bästa julklappen ;) .

nehe nu ska jag busa med isabelle innan hon ska sova =) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0