blev inget idag,men imon =)

såå nu har jag varit iväg en sväng. blev dock inte ida idag då det blev massa knas å de skulle bli så sent isf så ska dit imon ist.. då blir dte även ikea :)
jag har iaf hämtat ut en åkpåse till isabelle och sen fick hon en ettårspresent av mamma . hon fick den i förskott. det är en leksak som hon kanhai bilen .. den sitter i mammas bil nu så kan inte ta kort.. men tar en bild imon eller till helgen =)
hmm fick även såna grejer till lådorna.. ska  skruva fast en å se om den är bra.. :P 
 

bella sover som en stock nu iaf. :) skönt för henne . asjälv så ska jag plockaå fixa lite.. funderar på att gå en liten sväng med, men det börjar bli mörkt :/ jag är ju mörkrädd :P haha ..

nae nu ska jag böjra plocka å ta ut bella middagsmat.. det har jag ju helt glömt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0