BVC

nu ha vi varit på bvc precis.. bela har gått upp massor. vägde 10,8 ;) . hihi . stor tjej nu . hon har verkligen tagit igen allt sen hon var mindre för då gick hon ju inte upp så mkt innan vi kom på att det var mjölken som hon inte tålde.. men nu växer hon som bara den =)  75 cm lång med =) . huvudet kommer jag inte ihåg . :P
sen tog hon vaccinsprutan med mot svin.. hon ska ta den andra om 3 veckor typ. hoppas hon slipper biverkningar.

nu har bella lagt sig å jag ska baka lite blåbärsmuffins tror jag om vi har allt hemma =) så jäklans gott =) .

Kommentarer
Postat av: anna w

Åh dina blåbärsmuffin är ju såå goda.. frys ner en till mig så kommer jag å käkar upp den när jag blivit frisk.. för nu e jag massa sjuk å håller mig undan från alla människor.. men spara en till mig =) vore snällt. kram

2009-11-25 @ 11:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0