dagen

såå nu har vi varit iväg hela dagen typ =). varit hos ida å dem sen förbi mamma innan vi åkte hem..
har varit en trevlig dag . gick bort till netto. köpte en cola å en  godisask =) . gott.

vi kom hem typ kvar över sex så då har bella lekt för fullt. och nu ligger hon och ska sova.. jätte trött var  hon..
jag har hängt  upp lite tvätt som min älskade mor tvätade till mig eftersom jag missade tvättiden i fredags så ska ta en nu tvättid.. ska försöka komma ihåg att göra de imon =) .

ikväll blir det rätt lugnt. ska försöka orka lägga upp bilder å videoklipp här på bloggen med.. :)
hoppas de blir av idag ;) haha .. har verkligen inte haft ork eller lust :P måste duscha ikvälll med :P hmm hur ska jag hinna allt :P haha

nehe skriver mer sen å torligen kommre ju även bilder snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0