Dålig dag

usch .. nu känner jag vilken dålig dag detta är. inte alls  på humör. har ont i magen  , mår illa. trött .. blää.. kunde verkligen sova inatt heller .. vaknade innan 7! och inte ens bella hade vaknat då! . så jävla irriterande. sen vaknade jag vid2 eller halv 3 var hon kanske sen kunde jag inte somna om.. och nu sätter det sina spår:(

har kollar igenom frysen vad jag ska äta iaf.. blir grekiska biffar idag . duktig som jag är så gjorde jag massa sista jag gjorde det så nu har jag i frysen =) skönt att laga nya varje gång ;) . sen till de blir det räfflade potatisar å beasås och sallad :D godd som fan ska de bli iaf :D

det ska jag nog äta till halv 8 hos mig eller till mammas pojkar =) så börjar med maten när bella lagt sig vid 7 så blir det perfekt. :)

ska ta upp hennes mat nu med.. koka potatis till . måste komma på ngt attt laga till henne med men kommer inte på ngt förtillfället , vill testa ngt nytt ju :/ 

ska se om jag orkar lägga upp lite bilder sen .. kanske ett videoklipp när bella dansar med ;) . 
nehe undra om jag ska fixa iordning salladen så den är klar så är det bara att fixa potatisen och värma biffarna å göra såsen sen =) . :P japp så får de bli.


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0