=)

nu har moa varit här en sväng idag =) trevligt var de :) var inne på stan en sväng. träffade nikko där med =) hon jobbade som vanligt haha ;) . men trevligt iaf =) .
bella sitter just nu å leker lite med tea;) haha .
jag ska nog se om jag orkar göra ltie barnmat ikväll. kanske spagetti och köttfärsås? . hmm men få se om jag orkar helt enkelt. är helt slut.. ska färga håret ikväll med.. det är verkligen välbehövligt.

för imon kan jag inte göra det för då kommer moa hit . ska kolla på oskyldigt dömd å de =) . mys.. sen ska jag ju vara hundvakt  åt syster hund då med :)
annars händer det inte så mkt här.. ska dammsuga å städa lite ikväll med =)

bella ska få gröt ikväll med innan hon ska sova. sen göra en halvflaska välling bara för att det är lite mysigt. hon kommer nog inte dricka upp den . för det gjorde hon inte igår.. men mysigt iaf =) .

nehe nu ska jag mysa med min tös=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0