Ettårs fotografering

Idag ska bella fotograferas ! =) hon kommer vara super fin :D kanske kommer upp någon bild sen ;)

Ikväll blir det tacosmys med moa å lilian .så när moa slutat skolan och tränat så ska vi handla sen kommer lilly när hon slutat för dagen:P moa ska sova här med tror jag . skulle träffat lina imon men kom på i morse att moa inte börjar skolan förens 1 tänkte att jag skune åkt med henne till skolan å gått till lina vid 9 eller halv tio.. men får nog träffa df de på onsdag ist. om de kan . :)

nehe nu ska jag dricka ett glas nypressad juice och göra mig i ordning =)
 Isabelle ligger i sängen igen så hoppas hon somnar så hon är pig sen =) hon är tyst iaf :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi kan på onsdag. Kanske ska vaccinera mig då men det är väl ingen speciell tid =) Tror man kunde göra det på torsdag med så :)

2009-11-30 @ 10:06:19
URL: http://linajohnsson.blogspot.com
Postat av: Amanda

Du skriver inte i bloggen så ofta längre :/ tråååkigt :P hehe

2009-12-01 @ 10:57:10
URL: http://metrobloggen.se/amandawibergsliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0