fix kväll

nu harj ag badat lite. sjukt skönt.. ska måla mina naglar snart vilket jag inte gjort på super länge. sen ska jag skrubba ansiktet lite å så ;) .och kolla klart på filmen på 4:an =) . det verkar vara super ba iaf :D  sen är det sova som gäller (= börjar redan bli trött =)

på måndag ska jag nog träffa ida lite. ska kolla lite nya krukor och så =) .vill ha vita i vardagsrummet så det blir lite ljusare för mina gardiner är ju rätt mörka.. senbehöver jag till köket med men får ta några i taget (=
nae nuska jag ta tag i de jag ska hinna med innan jag ska sova =) .

men här kommer en bild på älsklings fina farsdagspresent =)




Kommentarer
Postat av: Maria

Guuud vad skickligt. Att jag inte har tänkt på den innan.. Hahaha. Hur och var gjorde du det där?? Attans att jag missa och läsa din blogg när du skrev och visa det här direkt. Hade gjort samma sak, Haha. Jätte fint. Ha en fortsatt trevlig kväll.

2009-11-09 @ 00:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0