fix

nu har jag varit iväg å fixat lite grejer.. känns somom jag gått hur långt som helst :P haha . men det har jag inte egentligen :P men men .ska egentligen gå bort och hämta ut paketet nu men orkar verkligen inte. är hjelt slut nu :P haha .  så antinngen ¨åker jag bort dit med mamma sen eller så får jag ta det imon.
var på apoteket å köpte vitaminer med. det kan jag behöva =) .

nehe nu blri det slappa. ska ta upp kycklingen från frysen med för de sk vi äta idag =) . blir nog wook. eller blir potatis å ngn kycklinggryta kanske =) hade med varit gott :) kyckling vill jag ha iaf :D



Kommentarer
Postat av: W - tvåbarnsmamma

Självklart här är den. :) kul att du följer! vilken söt liten unge :D hi hi ! kram från oss.

2009-11-26 @ 15:53:42
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0