Fredag den 13:e

har precis varit å handlat med mamma. köpt en dammsugare å lite så.. blev lite mer smått å gott eftersom jag fick vara med om ngt så hemskt idag..
FASTNADE i hissen! jag som hatar hissar egentligen , nu fastnade den . för vi råkade klämma fast snöret på bilbarnstolen. hissen åkte ner å jag märkte hur bilbarnstolen lyfte! bella som jag höll i famnen skrattade :P haha .
så sa till mamma att trycka  på stop för jag tänkte att vi kunde trycka på trean å åka upp igen . men icke. hissjävlen vägrade!. så vi fick ringa. jag fick panik. bella såg att jag blev ledsen så givetvis blev hon de med. men jag försökte hålla  mig lugn å vara glad ändå. men gud vilken panik jag bara såg framför mig att de skulle ta timmar innan ngn kom å hjälpte oss. men de kom på 5 minuter!  öppnadörren å allt var lugnt. vi fick ut bilbarstolen utan att den blev skadad bara lite hängd ;) . såå allt och alla kom ut välbehållna förutom jag med lite chock!. men jaa det är ju fredag den 13 idag kom jag på sen. och jag kommer ALDRIG att åka hiss när det är fredag den 13:e igen . även om det var vårt fel att vi inte såg att snöret var utanför dörren .. jag såg framför mig hur hela stolen skulle gå sönder hur vi aldrig skulle komma ut men . jaa inget gick sönder å alla mår kalas bra =) .
skönt..

så i affären köpte jag mig en semla som jag ska äta nu medans bella sover och njuta av min nya gare. på tal om dammsugare, fattar inte hur en BRA dammsugare kan vara så JÄVLA dyr-- men men . det blev en blå dammsugare iaf. dden ska givetvis testas ikväll=)  hihi

senefter idol blir det även ett bad med tända ljus å en tidning för min del =) . såå får göra denna skitdagen till en bra dag helt enkelt :D

Kommentarer
Postat av: mia - 17år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Barnmat burkarna innehåller väll inget salt?

Isåfall måste det vara en väldigt liten mängd.

William blir ju 1år den 25:de november, så jag tror inte att "han skadas" utav att äta 1års mat nån enstaka vecka innan 1årsdagen! :P



//Kram, Mia

2009-11-13 @ 13:48:09
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0