gått en runda =)

såå nu har vi varit ute en sväng.. blev en runda på 35 minuter i väldigt högt tempo=). så låpng runda blev det inte. men vågade inte gå längre för då visste jag inte vart jag kom :P så de får bli nästa promenad. :Phaha ,

nu ligger bella i sängen å jag ska börja plocka iordning lite å ta fram ngt jag ska äta ikväll. är sugen på fläskfile men har inte de hemma suck =( .  såå får bli ngt annat har ju massa hemma men givetvis är jag inte sugen på just det :P haha. men lutar åt att det blir schnitzel och klyftpotatis beasås..=) haha får passa på för imon är det slut på feta såser.. ..
 köpte lätt creamfraich ist för den vanliga och ska försöka vänja mig vid havremjölk å sånt för det är ju de bella äter. det är även nyttigare har jag hört..  men innerst inne så hoppas jag på att belöla inte reagerar på mjölk längr eås hon kan få äta "normal" mat igen ..ska testa efter hennes födelsedag.. så hon inte är dålig när hon fyller år.. :)

nehe nu ska jag ta tag i mitt liv. kolla mat å städa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0