god morgon

Bella vaknade vid halv 8 idag .. men jag var pigg så gjorde inte så mkt.. hon sov hela natten inatt iaf.. så det får bli gröt innan hon ska sova. :)
har hunnit bli lite seg framför tvn nu . men piggnar nog till snart igen . vi har suttit å myst i soffan men nu leker bella för fullt. ska äta frukost snart. ska koka ett ägg till henne så skahon få det i sin macka tror jag . :)

hmm . idag ska vi ju träffa moa.. ska bli trevlig. var verkligen super länge sen .hon kommer tycka att bella är jätte duktig som går så bra nu =)
måste laga lite mat till bella med. har typ ingen hemma  :O
men idag kanvi kanske äta tillsammans.. lövbiff potatis å sås.. får göra sås med hennes havreprodukter. eller så gör jag mat till henne först och så äter jag sen .. få se lite :P haha .

nu ska vi äta frukost =) . eller ska göra iordning den iaf. börja koka ägg =) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0