godare :P

nu har ida åkt hem. eller aa hon åkte typ 20 i 10 . maten blev super god =) (så klart )
nu ska jag typ göra mig iordning sen ska jag nog sova.. är trött som fan :P
imon känner jag på mig att bella kommer vakna tidigt :P segt men mysigt för då är hon extra mysig när man gått upp :D

imon ska vi förbi vårdcentralen med.. bellas finger ser jätte bra ut nu.. eller mkt bättre än innan iaf. är tyyp lös skinn å så bara men de lossnar nog snart:D
annars händer inte så mkt . ska bara saffransbullar imon med. så jävla gott. är sugen på att baka pepparkakor med men det är mest för att smeten är så god. pepparkakorna är ju inte lika goda när de är klara då är nästan köpa pepparkakor godare ;) haha . 

nehe nu ska jag göra mig i ordning sen sova =) - 
GOD NATT =)  

en bild på min finaste hund med

Kommentarer
Postat av: Rebecca

aww så söt hund :D

2009-11-22 @ 23:23:11
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0