godnatt

nu ska jag g å lägga mig.. :) hoppas på en ordentlig natt å att bella sover hela natten =)
imon ska jag ringa ltie samtal. träffa moa å så =).
inte så mkt planer.
onsdag ska vi träffa lina å anabelle en stund sen hem å städa innan systershund kommer. sen kommer nog moa på kvällen emd. kollr på oskyldigt dömd å så med mig :) mys.
torsdag vet jag inte en. men har för mig att jag har ngt planerat då . eller det kanske bara var hundvakt som jag hade planerat;)
fredag åker hunden igen iaf.. jag ska handla lite. för jag har lovat att baka en tårta till bellas farmor.. (: såå det är vad jag ska göra i  veckan..vad  jag kommer på nu iaf ;)haha 

nee nu kalla sängen . :) god natt =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0