grattis

idag har jag sovit ut lite.. kunde dock inte somna igår.. gick å la mig vid11 eller halv 12 eller vad klockan nu var. men kunde verklinge somna så gick upp igen å kollade på tv till hal v2! inte bra.
idag händer int så mkt dock . mest ta det lite lugnt å så .. gå in till stan en snabbis tror jag
Ikväll kommer moa hit å sover här iaf. :) trevligt. hon går kväll i skolan idag . blir ju lite väl långt att åka till öland och tillbaka då tycker jag så då får hon sova här :D

Idag fyller amanda år också.. så grattis till henne . :)

nehe nu skajag gå å slappa i soffan medans bella sover :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Får hon sova på soffan nu då när Jacob kommit hem? Hehe :)

2009-11-24 @ 10:01:37
URL: http://linajohnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0