hoppas allt blir bra nu!

nu har vi precis gått upp. bella sov till halv nio idag . skönt =)  jag lamig vid halv 11 igår så fick många timmarssömn. :) så känner mig ganska utvilad. :D vi ska ätaa frukost snart.. sen ska bella leka lite med sin farfar idag ,och jag ska kanske sola(eller så solar jag imoneller ngt), passa på att sova lite å städa..  sen när mamma slutar så ska vi åka  å handla lite. kolla på ngn dammsugare då min är så fruktansvärt kass, eller aa den funkar knappt så ar fått låna mammas varje gång jag ska dammsuga men hon är trött på den nu ;) haha så nu blir dte att lägga massa onödiga pengar på en bra dammsugare.

annars händer det inte så mkt idag .. ska ta det rätt  lugnt har fortfarande ont i armen men ingen feber eller så .(=
imon kommer nog Ida hit eller så går vi till henne . det ska bli trevligt iaf =) 


älskade systerson hoppas allt blir bra nu. tänker på dig massor! älskar dig finaste du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0