hungrig illamående trött

God morgon.. är super trött idag .  somnade ju runt halv 11 igår. super tidigt för attt vara mig. sen gick vi upp kl 8 =) .så har ju sovit massa timmar.. har dock sovit super konstigt. vaknade av att jag låg tvärs över sängen hmm vet inte hur jag har sovit :P haha
ska snart ställa migå diska för de orkade jag aldrig igår :P haha .
sen träffa ida lite senare.. ska bli skoj .

är helt seg i hela kroppen . hungrig med så mår illa.. måste äta ngt.. ska plcoka lite här nu.. så får skriva lite mer sen =) .,

svar til maria: Jag beställde den från internet från fujidirekt tror jag det var.. jag har noog nte lagt upp någon bild innan ;) kul att du tycktee den var fin. :D haha jag tänkte göra en sån till mig med :P haha .-

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Jaaa men skiiit bra nuu vet jag =)) Mycket smart ide :) Det jag mena var att jag inte hade kollat din blogg på två dagar då kanske jag hade hunnit se den.. Det var det jag menade.. Va söt du e. Nej nu får du ha en bra dag, kramar

2009-11-09 @ 12:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0