imon;)

nu ska vi snart gå bort till lina å dem . eller de sdka möta oss vid mamma så ska vi gå och handla.. borde kanske skriva en lapp =) tömma alla leksaker som ligger under vagn med så jag kan få plats med de jag handlar ;)

sen blir det hem å städa undan alla strumpor som bushund kan lyckas hitta. (har en påse på olvet med strumpor som är olika,brukar bli ngra stycker efter varje tvätt fattar inte varför tvättmaskiner äter strumpor, men bushunden gillar att äta demm iaf :P  och jag har ju lite hopp om att det ska ligga likadana strumpor i den påsen nu så ska kolla igenom den snart tänker jag =) . men ska städa å skura lite idag först . så mkt jag hinner iaf =) .

och för den delen så fyller världen bästa syster år imon =) ..
dock ska hon iväg så vet inte om de går att ringa henne, men jaa hon vet ju ändå att jag skulle varit först(kl 00:00) med att gratta henne och att jag önskar henne världens bästa födelsedag och att jag älskar henne.(= . min älskade syster läser min blogg så nu vet hon de iaf =) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0