ingen rubrik

isabelle vaknade vid halv 8 idag typ... så lite lagom. nu har vi hela dagen framför oss =) .
blir frukost snart, sen ska vi handla med mamma vid kl 10 typ.. ska köpa en dammsugare bland annat :P
annars händer det inte så mkt idag , syster hund ska hem idag. så hon åker med mamma när mamma ska dit fira henne. jag kunde inte följa med idag för ja ska baka en tårta å så till bellas farmor å farfar =) men har ju hunnit gratta min syster i förskott redan :D

tror att jag ska köpa ngn tidning när jag handlar idag med.ska ta ett bad ikväll. välbehövligt. :) kanske  kommer iväg å solar idag med. hade varit skönt annars får de bli på måndag =) ska bli skönt att bara ha en lugn dag utan massa planer :)
nu måste jag skriva en inköpslista så jag inte glömmer de viktigaste ;) haha 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0