klar=)

såå nu är tårtan snart klar.. eller iaf bottnarna och de i mitten . så imon efter att vi varit hos tandläkaren så ska jag bara  vispa grädda å fixa de där på =) .. hoppas de blir bra =) .

har hunnit ta ett bad med och kollat på idol. härligt =) . så nu ska jag bara diska upp, kolla klart på idol ,vem som åker.. (= .  sen blir det kanska slappa lite i soffan eller blir det sova =) . få se lite om jag är trött då helt enkelt :D

imon ska jag umgås med ida också . efter att jag gjort klart tårtan å de =) . trevligt trevligt =) hon ska klippa sigå så imon =) . ska se om vi kan ta bild på hennes mage så hennes blogg blir lite uppdaterad med ;) . sen ska jag försöka komma ihåg hennes frysväska som vi glömt varje gång :P haha .

nehe nu börjar idol igen ;) . skriver god natt nu så jag har det gjort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0