kvällen

så nu har jag gett isabelle medicin, välling och plåstrat om hennes finger. så hoppas hon somnar nu och sover gott hela natten . :) själv så ska jag laga ngn mat till mig tror det blir kyckling.sen ska jag diska å plocka i ordning lite här hemma.. det behövs efter en dag med en lekfull isabelle :)

ikväll blir det slappa lite framför tv:n andra avenyn är ikväll med, sen vid 10 typ så kommer moa, hon har kvällsöppet i skolan idag .. såå hon sover här för hon börjar kl 9 imon igen . så blir ju lite onödigt att åka till öland ikväll sen tillbaka till kalmar imon bitti när hon likagärna kan sova här, då slipperju jag sova själv med =) . hihi . skönt att ha ngn att prata med som vet allt om mig,om vad jag tycker å tänker =) vi tycker väldigt lika :)

nehe nu ska jag börja diska.. sen när det är tyst inne hos bella så ska jag gå in å titta om hon lät plåstret sitta kvar på fingret- hoppas de.

Kommentarer
Postat av: moaloa

älskar er! =)

2009-11-20 @ 10:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0