lite tidigt

god morgon allihopa.. känner mig lite trött idag med . men detär ju inget ovanligt. bellla vaknade kvart över sju idag :O usch vad trött jag v. men tur att hon sover längre vissa dagar iaf :D
vi ska snart äta lite frukost, har myst massa i soffan å bella har lekt lite :)
ska bort till mamma och lina  idag . så barnen f¨r leka lite å så .. sen ska tea vara hos mamma till fredag för jag ska passa systershund ju . :)

ikväll kommer moa hit med.. de ska bli trevligt =) titta på oskyldigt dömd å så :Dtrevligt.
imon blir det en lugn dag ska bara gå bort till mamma en sväng så vi får lite motion.. :P

nehe nu har jag inte vettigt att skriva igen . så ska börja fixa med frukost =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0