lugnkväll

hmm bella sover så gott nu, skönt hon som varit med om så mkt idag.
jag har precis kommit på vad jag ska äta idag .. rösti, kyckling å kallsås.. gott ska de blir. fetaost med s¨klart ;) .
 efter idol så blir det att ta ett bada, tända ljus å läsa skvaller tidning :D
känner att hela huvudet är hlet slut idag . fattar inte hur jag/vi lyckats ha sån otur. bella som aldrig ens har haft ett blåmärke. trillar å slår sig idag.. stackars.. tur att hon inte verkar lida iaf. :) och hoppas allt ser bra ut imon hos tandläkaren=)

få se om jag orkar lägga upp lite bilder idag kanske :) tog några när vi var ute med innan bella trillade. men vet iteom de blev ngn bra bild för hon vägrade ju vara still ;) hihi . busälskling.

nehe nu ska jag slappa =) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0