medicin

nu har bella precis fått sin medicin.. det givck bra i början men i slutet började hon spotta ut de.. men hon fick i sig de mesta iaf.sen fick hon hallon å sånt gott till efterrätt =) . gjorde ju fruktpure av de för länge sen å den älskar hon.. så de ska jag göra så hon får efter varje gång hon tar medicinen =) . kanske ngn mango grej med.. hon älskar  ju mango.. ska åka å handla med mamma nu .. handla till bellas tårta som jag ska göra.. sen köpa frukt så jag kan göra fruktpure idag med då =)

tänkte göra tårtbottnar.. men mjölkfri då .. sen emellan ska det vara frukt å sånt.. så de inte blir så super onyttigt.. visst sockerkaka är ju inte nyttigt men jaa dt är ju inte massa sylt å grejer i iaf=) .
ska bli kul å se henne när hon äter sin egna tårta :)
nu ska jag skriva inköpslista=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0