napp/tumme

nu har jag precis lagt isabelle.. så ska snrta börja emd maten... kom aldrig s långt och fixade salladen sen utan plockade undan lite annat ist =) .. sååå får göra ltie sallad nu.. ska bara göra en skål så som jag brukar ha till maten nu för tiden . med lite rödlök i salladen idag  kommer bli super gott. lite mys framför tv är aldrig fel :D

nehe nu ska jag börja lite smått så det är klart lagom till halv 8 hos mig =) . är super hungrig.. börjar få lite ont i huvudet nu med men de går nog över..
btw så har bella varit utan nappen i två dagar på dagtid.´förutom när hon åker vagn eller så då.
har inte tänkt  på det förens nu men det är nog för att india ärväldigt nappförälskad så hon tar napparna så har av ren reflex lagt undan napparna ;) . men bella har ju inte brytt sig så det gör ju inget. dock har hon suttat lite på tummen ibland å de vill jag ju inte riktigt :P heldre nappen än tummen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0