off

god morgon .. bella vaknade kl 7 idag .. jippppi :P haha . nej fy , men inte mkt att göra åt.. konstigt nog så är jag hyfsat pigg iaf =)  idag ska jag nog sola.. hoppas de iaf om jag kan ha ngn barnvakt en liten stund..

ska troligen till ikea med mamma med men det är inte säkert än.. sen ska jag hem till ida.. ska bli kul å se deras lägenhet.. sen så fyller hon ju år idag med.. Grattis till henne :D


idag känner jagmig lite off.. känns som om tiden i vissa fall går alldeles för fort och annars så går den super sakta.. vet inte vad jag ska skriva riktigt vill inte skriva ut för mkt..
äsch skiter i att skriva ngt verhuvudtagen så slutar inlägget här.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0