så duktig

det gick bra  på vårdcentralen. förutom att vi fick sitta å vänta i en halvtimme. för de hade inte sagt till oss att vi skulle gått till de  andra väntrummet.. men det roliga var att läkaren som vi hade igår å en sjuksköterska kom å pratade med oss osv.. aja bella var duktig iaf. å fick ett klisermärke som jag ska spara  :) och sen när vi väl sa till så gick allt fort =) haha
vi ska dit imon igen och lägga om det. usch jag tycker det ser ut som hela fingret typ har blivit brännskadat:/ men de blir nog fint sen . det tar ju ett tag.

jag kan inte uppdatera bloggen så mkt nu när bella är vaken för jag måste ha koll så hon inte drar av  plåstret eller aa de hon har runt fingret..
så skriver nog  mer sen . :) kommer kanske lite bilder med.. 

moa ska sova här inatt med föresten . :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0