sallad

har varit hos ida idag =) . mkt trevligt. gick bort till ikea. där köpte hon massa till lägenheten. körde hem allt på bellas vagn så bar henne hem :P haha jobbigt var det men vi fick hem allt iaf ;) haha . .

bella är trött nu hon ville bara sova en gång idag . men hon somnar nog som en stock kl 7 =) . själv så ska jag städa å laga lite sallad till mig.. är verkligen sugen på de =)
andra avenyn är ikväll med ju =) .

sen imon kommer ida hit.. jag ska tvätta och sen så ska vi vaccinera oss .. usch är rädd för biverkningarna som man kan få men å andra sidan så är det värt det för att minska risken för att bella blir smittad! .
nehe nu ska jag kolla på unga mödrar och fixa bella för sängen så hion är klar kl 7.. :)

skriver mer sen kanske =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är för roliga tur att Ikea finns hoppas din sallad blir god krama lilla bella från mig Idas mamma

2009-11-03 @ 19:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0