ser lite bättre ut =)

Har inte haft tid att skriva idag på morgonen .. Åkte  till vårdcentralen vid niokollade bellas finger å så . Det såg bättre ut idag , och nu ska hon sova utan plåster på nätterna så fingret får lufta sig lite =) Ska inte dit förens på måndag igen nu, kunde gått dit imon men kände att jag kan lägga om det själv nu, jag gör ju det  redan bara att jag har gått dit en gång om dagen. Så på måndag ska de kolla hur det ser ut om hon fortfarande beghöver ha plåster å så då.

Efter att vi var där så åkte vi till mammas jobb å fikade lite, bella gick runt å charmade alla =) .
Nu har jag inte så mkt planer, ska städa här hemma och slå in bellas paket å så =) .Bella sover nu så ska nog börja med att stäa badrummet så tar jag ett rum i taget =) . Tänk att tiden gått så fort att hon fyller 1 år imon, ska baka hennes tårta med, undra om jag ska göra de idag kanske.

Nu ska jag fixa här hemma. (=






jag/vi är lyckligast i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0