stääd

nu har jag dammsugat å så .. :) ska vikta tvätten från igår. som ajag aldrig orkade göra . sen blir det laga lite lunch . idag blir det hamburgare. om de är mjölkfria  åska även isabelle får de. annars få de blir ngt annat för henne.-  tänkte göra hemmagjorda men de orkar jag inte nu :P haha :)

ska möta ida vid affären med så ska jag handla så jag kan baka bullar imon typ. saffransbullar så klart ;) så jävla gott :)
haha
är sugen på att baka blåbärsmuffins med.. det kanske de blir imon med =)  sen får vi se när syster å dem kiommer hit. de slkulle ju kommit i helgen men så var kevin lite dålig. så får bli en annan gång =) .

nehe nu ska jag vika tvätt =) är hungrig med så isabelle får gärna vakna nu ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du slipper inte oss så länge, vi saknar er massor!

Kommer så snart vi kan

Puss

2009-11-22 @ 21:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0